• Suma w górę: 53060 m

Wykres roczny blog rowerowy koval.bikestats.pl

Sierpień, 2013

Sobota, 24 sierpnia 2013

Gminy...

W sobotę postanowiłem uzupełnić gminy śląskie w okolicy, które jakimś cudem omijałem ;) Wyruszyłem zatem po 15 w stronę Imielina, następnie Chełm Śląski, Lędziny, Bieruń, Bojszowy i Miedźna. Jako, że jeszcze miałem trochę czasu więc pojechałem w stronę Brzeszcza, Zasola i kierunek Osiek by zaliczyć jeszcze coś z małopolski ;) Przejechawszy Osiek średni i górny, udałem się już w kierunku Polanki Wielkiej oraz ostaniej nowej gminy - Przeciszów. Od Piotrowic już w stronę Zatora i potem już Chrzanów i Jaworzno. Wpadło 10 nowych gmin ;)

Mój GPS ;)

Gmina Przeciszów
Czwartek, 15 sierpnia 2013

Pętla Beskidzka

Jaworzno-Porąbka-Przegibek-Szczyrk-Salmopol-Wisła-Kubalonka-Istebna-jakaś górka ;) - Węgierska Górka-Żywiec-Porąbka-Jaworzno

7 osobowa grupa ruszyła z Jaworzna. W Oświecimiu wracają planowo Nemo i Aniuta. Reszta jedzie dalej do Międzybrodzia Bialskiego gdzie dołącza Lama. Na Przegibku niestety musi zakończyć wypad Demek. Jedziemy zatem już w 5 osobowej grupie w stronę Szczyrku. Zdobywamy Salmopol i zjeżdżamy do Wisły. Z Januszem507 i Lamą, zatrzymujemy się na mały obiadek, Kris i Przemek cisną do Wisły Czarne pod zameczek prezydencki. Po posiłku staramy się ich dogonić. Pod zameczkiem Przemek postanawia zjechać do Wisły na PKP, my zaś dołączamy do Krisa i jedziemy w stronę Istebnej. Traska bardzo przyjemna. Przed Ochodzitą zaczyna się stromo, Janusz postanawia poprowadzić nas trasą w stronę Kamesznicy a potem Żywca. Okazuje się, że źle skręcamy na Milówkę i jedziemy do Węgierskiej szlakiem górskim, gdzie Kris łapie 2 gumy ;) Od Węgierskiej już ciśniemy do Żywca, gdzie żegnamy Lamę i już w trójkę wracamy przez Porąbkę i Oświęcim do Jaworzna.

Salmopol

Skocznia w Wiśle

Zameczek

Zachód słońca na zaporze w Tresnej

Striptiz Januszka na zaporze :P
Sobota, 3 sierpnia 2013

Małopolska w upale

Zaległy wpis z soboty 03.08. Wraz z Piofci umawiam się o 7 na potwierdzenie kręcenia sobotniego. Udaje się wyruszyć o 8. Jazda Bukowską i z Bukowna do Olkusza - przyjemna bo w cieniu. Potem uderzamy na pole golfowe do Paczółtowic. Powrót przez Nową Górę i Paryż ;) Po wyprawie podjazd wchodzi płynnie mimo dużego skwaru ;) Następnie Płoki, Bukowno i powrót Bukowską. Od Sosiny czuć powoli upał ale dojeżdżamy do domu.