• Suma w górę: 53060 m

Wykres roczny blog rowerowy koval.bikestats.pl

Piątek, 4 lipca 2014 | Uczestnicy Kategoria Bałkany 2014, grupowo

Bałkany 2014 - dzień 21

Previdza (SLO) - Jaworzno (POL)

Od początku mamy w głowach zrobić 200 i dobić do Jaworzna ;) Okazuje się jednak, że będzie więcej...ale jak mijamy Żylinę i przełęcz przed nią...mamy dobre nastroje ;) Przed Żyliną spotykamy jeszcze parę sakwiarzy, chłopak z dziewczyną, którzy jadą zGrecji. Ich trasa pokrywa się z naszą ale jadą troszkę wcześniej. Zagadujemy chwilkę ale mkniemy dalej z celem zaliczenia Jaworzna ;) Na granicy w Zwardoniu jesteśmy koło 13. Tam obiad i jazda w stronę Żywca. Ekspresówka, trochę robi nam z głowy sieczkę i gubimy starą drogę. Jedziemy na Rajczę przez Rycerkę. Z Piofci korygujemy trasę jednak u iderzamy skrótem na Milówkę. Janusz jedzie w koło, dzięki czemu jesteśmy w Milówce przed nim jakieś 15 min ;) Ten jednak wali dalej na Żywiec ;) Spotykamy się za Żywcem już z Januszem i Lamą, który wyjechał nam na przywitanie ;)

Lama zrobił kupę dobrej roboty bo od Porąbki gdzieś aż di Gorzowa koło Oświęcimia bierze nas na koło ześrednia gdzieś 28km/h ;) O dziwo trzymamy się dzielnie...3 tyg zrobiły swoje ;) Później już lajtowo do Jaworzna i piwko koło cmentarza ;)

To były udane 3 tygodnie ! ;)